Stoc & Livrare
Cum puteți verifica dacă un produs este disponibil? Fiecare produs de pe site-ul nostru conține la descriere și informații despre starea disponibilității. În momentul lipsei de bunuri, oferim informații suplimentare despre livrare. |
|
Livrare: | |
DPD Romania (livrare la domiciliu) expediere colete intern si international. DPD curierat rapid. | 19 lei |
DPD Romania (Automate si Oficii DPD) Reteaua de Automate si Oficii DPD este solutia perfecta pentru persoanele care doresc sa primeasca si sa trimita colete rapid si ușor. Va ofera servicii de inalta calitate, locatii landemana si un program convenabil. |
|
Livrarea și Modalitatea de livrare Livrarea, modalitatea de livrare precum și denumirea Curierului sunt menționate în Mesajul electronic de confirmare. Clientul se obligă să primească Produsul sau să desemneze o persoană cu privire la preluarea Produsului de la Curier. Produsul va fi livrat Clientului sau persoanei desemnate de Client, iar în lipsa acestora Curierul este însărcinat de Client să predea Produsul unei alte terțe persoane aflate în spațiul de la adresa de livrare. În acest ultim caz, Clientul își dă expres acordul cu privire la predarea Produsului unei alte terțe persoane aflate la adresa de livrare, presupunându-se că această terță persoană a fost mandatată de către Client cu preluarea Produsului de la Curier. Clientul sau persoana desemnata de Client pentru a lua in primire Produsul de la Curier are obligatia sa deschida Coletul in fata Curierului si sa verifice daca in Colet sunt toate produsele din Factura care insoteste Coletul si daca aceste produse au ambalajul intact. Termen de livrare Blitzwolf prin Curier, va încerca să livreze Produsul către Client într-un termen de 3 până la 7 zile lucrătoare, calculat de la data recepționării Mesajului electronic de confirmare. Termenul de livrare poate fi influențat de asemenea de factori externi care nu țin de blitzwolf, cazuri în care Termenul de livrare poate fi de cel mult 30 (treizeci) zile de la încheierea Contractului (denumită în continuare ”Termenul maxim de livrare”). Clientul este îndreptățit să solicite rezoluțiunea Contractului pentru motivul depășirii Termenului maxim de livrare, dacă Blitzwolf nu livrează Produsul într-un termen suplimentar stabilit în mod rezonabil de către Client sau dacă Clientul a informat în prealabil Blitzwolf că termenul de livrare este esențial. În vederea exercitării dreptului la rezoluțiunea Contractului, Clientul va transmite către Blitzwolf o solicitare scrisă la adresa de postă electronică info@blitzwolf.hu la amenționând următoarele informații: număr de comandă, număr de factură, numele și prenumele solicitantului, adresa, număr de telefon, adresă de email, cod produs, denumire produs, cantitate, motivele rezoluțiunii - returnării, datele contului bancar: codul IBAN si numelei băncii. Blitzwolf va rambursa toate sumele plătite de către Client într-un termen de cel mult 14 zile de la data la care Clientul a comunicat Blitzwolf decizia sa de încetare a Contractului, dacă solicitarea de rezoluțiune a Contractului este întemeiată și Produsul a fost returnat în întregime către Douglas. Sumele de mai sus vor fi restituite în contul bancar indicat de Client în solicitarea scrisă de rezoluțiune. |